נתקעתם עם הרכב? לא משנה מהן הנסיבות, זה אף פעם לא נעים להיתקע עם הרכב. כל רכב יכול להיתקע, גם ישן וגם חדש. לפעמים בגלל תקלה טכנית, מהמורה בדרך שגרמה לנזק או תאונת דרכים. 
ובכתבה הבאה אנו נסביר
כיצד לבחור חברת גרירה ? כדי שתעשו את הבחירה הנכונה.

כיצד לבחור חברת גרירה ?
כיצד לבחור חברת גרירה ?

 אם חס וחלילה מדובר בתאונת דרכים זה אפילו טראומטי. במקרים שכאלו אתם זקוקים לשירותי גרירה ורצוי שיגיעו כמה שיותר מהר. חשוב לבחור בחברה אמינה שיכולה לתת לכם פתרון אמתי. להלן כמה דגשים עבור מי שרוצה לדעת איך לבחור חברת גרירה.

 

טיפים לבחירת שירותי גרר – כיצד לבחור חברת גרירה ?

 

שירות 24 שעות ביממה – כאשר הרכב נתקע או עבר תאונה אתם זקוקים לשירותי גרירה 24 שעות. מצבים שכאלו יכולים להתרחש בשעות הבוקר כאשר אתם בדרככם לעבודה, או במהלך יום העבודה והדרך הביתה. אך באותה המידה הם יכולים להתרחש כאשר נסעתם לבקר את החברה באמצע הלילה, כאשר אתם בדרך לאילת או רמת הגולן או כאשר נסעתם לים ביום שבת. אם הרכב שלכם נתקע ואתם זקוקים לשירותי גרירה אתם לא יכולים לחכות, אתם זקוקים לחברה המעניקה שירותי חילוץ וגרירה 24/7.  לא תרצו להיתקע באמצע הלילה ללא פתרון ולכן כדאי כבר עכשיו לשמור את מספר הטלפון של דיל הרכב אשר מעניקים שירותי גרר 24 שעות ביממה.

 

שרות בפריסה ארצית – במהלך יום העבודה או שעות הפנאי אתם עשויים לנסוע לאורכה ולרוחבה של הארץ. אולי נסעתם לטיול לגליל העליון, אולי ביקרתם לקוח באשדוד או את הדודה באורנית; אולי נתקעתם בכביש 90 ואולי בכביש 531. הרי לא תתחילו לחפש שירותי גרר מקומי, אתם רוצים פתרון יעיל. אתם זקוקים לחברת גרירה בפריסה ארצית. חברה אשר היא הכתובת שאפשר לפנות אליה ולקבל שירות בשיחת טלפון אחת. אתם תמסרו את המיקום ונציגי השירות ידאגו שרכב, אשר נמצא באזור, יצא לחלץ אתכם.

 

חברה שיכולה לתת פתרון לרכבים ישנים/הרוסים – לעתים מדובר ברכב ישן ומגיע הרגע שאתם מבינים שאי אפשר להמשיך להשקיע בתיקונים ויש להיפטר ממנו. באופן דומה אפשר להגיד את אותו הדבר עבור רכבים אחרי תאונה. כאשר הרכב הוא טוטל לוסט אין טעם לגרור אותו למוסך, יש לבצע הליך הורדת רכב מהכביש במשרד הרישוי ולשלוח את הרכב לפירוק. לכן כדאי לעבוד עם חברת גרירה אשר מעניקה פתרון מלא וגם קונה רכבים לפירוק.

 

חברה המעניקה שירותי דרך – לפעמים אנו עלולים להיתקל בכל מיני תקלות מכניות או חשמליות ואיננו יודעים כיצד להתמודד איתן. יתכן כי יש צורך במוסך, אך לעתים מדובר בבעיות קטנות. למשל אם שכחתם את האורות דולקים ונגמר המצבר אתם יכולים למצוא את עצמכם באמצע שום מקום בלי יכולת להתניע את הרכב. אך האמת שכל מה שצריך זה רכב שיתחבר עם כבלים אל המצבר ויסייע לכם להתניע. זוהי רק דוגמה אחת, אך ישנן בעיות רבות אשר ניתן לפתור במקום. לכן חשוב לבחור בחברת גרירה אשר יכולה להעניק גם שירותי דרך לתקלות מסוג זה. זה הופך את הכול להרבה יותר יעיל.

 

גרר עצמאי או חברה גדולה – ישנן סיבות רבות מדוע להעדיף חברה המפעילה צי של נהגי גרר, ולא עסק של אדם אחד המחזיק ברכב גרר. חלק מהסיבות קשורות לכל מה שהזכרנו עד עכשיו, אך סיבה נוספת קשורה להתנהלות האישית. לצערנו הרב ישנם מקרים שבהם נהגי גרר עשויים לנצל לרעה את הלחץ והמצוקה שלכם, בעיקר כאשר מדובר בתאונת דרכים. בחברות גדולות המפעילות מערך מסודר של שירות לקוחות, העובד לפי מחירונים ישנם שיקולים ברורים לתמחור השירות ולא מנסים לנצל הזדמנויות.

 

שירותי חילוץ וגרירה דיל הרכב

 

נתקעתם עם הרכב? זקוקים לשירותי גרירה אמינים וזמינים בכל אזורי הארץ? חברת דיל הרכב תעמוד לצידכם ותספק לכם שירותי חילוץ וגרירה. אנו מקפידים על מתן מענה מהיר והגעה מהירה אל הלקוח בכל שעות היממה.

קבלו הצעה עכשיו!

או השאירו פרטים:

 קונים רכבים משומשים

  וגם רכבים אחרי תאונות

  כולל גרירה בחינם מאזורכם

  תשלום מיידי במזומן

איך הכל התחיל…

״הכל התחיל מהרכב הראשון שלי, בחצר האחורית… ומאז, כבר 30 שנה שזה מעיר אותי בבוקר. אני שמח לאפשר לכל לקוח, לקבל סחר הוגן, וחוויה נעימה. שלכם באופן אישי ולכל מענה, פיני״

הלקוחות שלנו

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו 053-858-5258